Kuluttajan ymmärtäminen ja markkinointi

25.01.2017
Tapahtuma Kuluttajan ymmärtäminen ja markkinointi

Erityisruokavaliot: Kuluttajan ymmärtäminen ja markkinointi

Tilaisuuden esitysmateriaalit lisätty, katso esitykset/videot alta.

Free from –trendit ovat yhä suositumpia niin Suomessa kuin muuallakin Euroopassa. Gluteeniton, laktoositon, maidoton, kasvis – jokaiselle ruokavaliolle on omat kannattajansa ja erikoistuotteiden markkinat ovat voimakkaassa kasvussa. Mitkä ovat alan trendit ja markkinat Suomessa ja muualla? Minkälaisia ovat erityisruokavaliota noudattavat kuluttajat? Miten heille suunnatut tuotteet tulisi markkinoida ja brändätä? Tervetuloa kuulemaan ajankohtaisista teemoista!  

TAPAHTUMA: ERIHYVÄ Erityisruokavaliot: Kuluttajan ymmärtäminen ja markkinointi
Aika: 25.1.2017, klo 11.30-16
Paikka: Original Sokos Hotel Vantaa, Hertaksentie 2, Tikkurila

Katso ohjelma

SEMINAARIN MATERIAALIT JA ESITYKSET

Esitysmateriaalit:

Roseanna Evans, HRA: Trends and the future of the UK and EU Free From market, looking at Gluten Free, Lactose Free, Vegan/Vegetarianism and potentially Allergen-Free

Juuli Seppälä, Foodwest Oy: Valmisruokaa ja mobiilisovelluksia - Erityisruokavalioita noudattavien arjen toiveet

Katso myös: Kuluttajayhteisön koko raportti

Leena Kauppi ja Kalle Saarikannas, LinkitConcept Oy: Free from- tuotekonseptit. Pakkaussuunnittelu ja brändäys 

Katariina Roininen, SOK Vähittäiskaupan ketjuohjaus: Free from –tuotteet S-ryhmässä, kasvava tuoteryhmä

Heta Rautpalo, Ruokakesko Oy tuotetutkimus: Erityisruokavaliotuotteet K- ryhmässä. Miksi ja miten Pirkka-tuotteeksi? 

 

Seminaarivideot:

 

Roseanna Evans, HRA consulting: Trends and the future on the UK and EU Free From market

Juuli Seppälä, Foodwest Oy: Valmisruokaa ja mobiilisovelluksia - Erityisruokavalioita noudattavien arjen toiveet

Leena Kauppi ja Kalle Saarikannas, Linkit Concept Oy: Free from -tuotekonseptit. Pakkaussuunnittelu ja brändäys

Katariina Roininen, SOK Vähittäiskaupan ketjuohjaus: Free from -tuotteet S-ryhmässä, kasvava tuoteryhmä

Heta Rautpalo, Ruokakesko Oy tuotetutkimus: Erityisruokavalioituotteet K-ryhmässä. Miksi ja miten Pirkka-tuotteeksi?


Kommentoi




Älä täytä tätä kenttää
Älä täytä tätä kenttää